http://ddowiki.com/page/Pale_Master_enhancementsUndead Traits: 100% fort, healed by negative energy, immune to positive energy (cure spells). Cannot target yourself with necrotic touch, chill touch or inflict wounds spells. This makes self healing impossible (haven't tested with a friendly cleric casting mass inflict wounds though)
Wraith Form: Duration 3 minutes, 5 minute cooldown. Grants undead traits. 25% incorporeal miss chance. Featherfall. +20 Move silently. Deals con damage on unarmed crits. I dont see a purpose for this yet... (maybe just stealth??) The healing immunity is a pretty large penalty for just 25% incorporeal...
Lich Form: Duration 3 minutes, 5 minute cooldown. Grants undead traits. +4 con, +4 int +2 necromancy DC. Applies an inflict wound spell on unarmed attacks. Occasionally recives temporary hp when hit (appears to be 10% chance for 30 hp).
Talvez sejam úteis pra warforgeds, porque magias de repair não são magias de energia positiva: Eu consigo usar repair sob efeito da curse de clay golem, por exemplo. 100% fortificação todo mundo tem depois do nivel 11. Não poder ser curado por 3 minutos parece ser uma penalidade forte só em raids, porque em quests normais o mago que ficar levando dano por 3 minutos morre antes de ser curado. +4 con/int é um ótimo boost se for cumulativo com itens, mas pessoalmente, eu não pegaria. São 2 APs que podem ir pra algo mais útil como Concentration II.